петък, 29 май 2009 г.

Искам

[20:51:19] anette каза: това май е нещото, което най-много искам да направя
[20:52:06] anette каза: да си напълня чантата с фотоапарати и ленти и да офейкам на някъде

Oooo, да. Да се разкарам. Да си хвана влака, без дори да погледна билета, без да знам къде отивам. Сама в купе, или с непознати, с фотоапарат в ръка, с Coldplay, Queen, Scorpions, Guns, Ben Harper, Eddie Vedder в плейъра, със стихосбирката на Фотев в чантата. Вятъра да си играе с косата ми, да я развява, докато стоя провесена на прозореца, да ми брули лицето, докато загрубее, а аз да снимам всичко непознато, да се радвам, да се смея, да плача, да крещя. Да забравя, че ме боли, да забравя, че треперя от ужас, да забравя. Да спра да се срамувам за всичко тъпо, което съм направила, за всички хора, които съм наранила, за всички хора, които са ме наранили. Да ходя, докато спра да чувствам краката си, докато спра да чувствам глад и жажда. Искам да изгоря всяка мисъл. И да се прибера нова. Може би тогава ще знам какво да направя.

Няма коментари: