събота, 1 август 2009 г.

P8010282


Специално за Вики, понеже и се чете.
Слушайте Cat Power, тотално ми влезе мод кожата. Дъ. Иииии...
Играя си с една светкавица от няколко дни насам. Тя е на поне двадесет години и е ... пич. Така де, не мога да я синхронизирам с моя апарат, така че да стане нормална светкавица, но това не ми пречи да опитвам всякакви простотии с нея. И ми е малко замаяно, защото попрекалих със светкането:Д. *пук* Ииииии, скицирам си снимките преди да започна да снимам, уау, току-виж се получила някоя някой път.
Която ми напомня, че съм сложила снимката с капката и детелината най-отгоре, а не съм споменала, че дъждът днес беше невероятен, обожавам го, обожавам^^ Така де, това е най-хубавото през лятото- летния дъжд. Саксиите с цветята на майка ми, включитлено и детелините бяха отвън и се намокриха и се покриха с едни такива красиви капки. По принцип не съм добра в макрото(то в какво ли съм), но как да не ги снимаш! ^^
А, да, баща ми замина днес. Цял ден оправях субтитри на филми, теглих филми, музика, книги... трябва да е адски скучно да си на кораб. Четири месеца. С непознати. Като в биг брадър, само дето никой не те гледа. И ако някой ти се ядоса, спокойно може да те хвърли през борда и после да каже, че си се напоркал и си се подхлъзнал. Така де, шегата настрана, ама тези хора как се търпят толкова време?
Вики, пиша адските глупости. И ми се спи. И не ми се проверява за правописни и т.н. грешки, а със сигурност има.
Лека ви нощ.