вторник, 1 септември 2009 г.

Искам!

Така де. Стига съм се оплаквала. xD

Вчера си припомних колко обожава Бен Харпър или по-точно всички негови песни и колко съм влюбена в гласа му. Иииии^^. И в добавка се и замислих ей така, без видима причина, колко иксам грамофон. Искам. Едно време баба ми имаше грамофон и всякакви плочи. Чувството да слушаш подобно нещо е неописуемо. Няма нищо общо с това да седнеш пред компютъра, да си изтеглиш торент с цялата дискография на съответния любимец и да слушаш доволно музика с прецакано качество и без душа. Така де, по-различно е да си се лишавал месеци от нещо, за да си купиш грамофон, а след това още толкова, за да събираш усърдно плочи, които сега така или иначе се намират трудно.
И когато днес реших да погледна в магазина на Бен Харпър дали онази прекрасната книжка е още там, за моя голяма изненада открих, че всички албуми ги има и на... грамофонни плочи. Съдба. :D
Ако още някои заблуден човек от деварт реши да даде пари за моя снимка(за което съм невероятно благодарна на съответния човек, направо ме усмихна за дни наред, жалко, че не показват кой е бил), бих се поглезила със някоя от плочите Lifeline , Both Sides of the Gun , Diamonds On The Inside , Live From Mars , Burn To Shine , The Will To Live , Fight For Your Mind , Welcome To The Cruel World или с "Both Sides Of The Gun" Songbook . (Правя си списък, за да не забравя :D:D:D). За сега само ще си мечтая обче :D.

2 коментара:

insomnia ` каза...

коя снимка О:

anette каза...

Онази, която ти носи на аватар в егмонт.