неделя, 9 ноември 2008 г.

Есен е^^

Хааа, днес беше един невероятен ден^^. Аз обичам Ивето, тя е пич. Даде ми да я снимам (мерси, Иве, ти си пич :D). Определено беше прекрасен ден, въпреки многото облаци и така нататък(те по принцип не са много лошо нещо :D). За пръв мът мисля снимам някого друг, освен себе си и сестрите ми и, уау, сравнително доволна съм от резултата.(Иве, казах ли, че те обичам xD). Всъщност точно заради облачното време снимките станаха такива, каквито ги исках, светлината беше разсеяна, не печеше право отгоре :D. *въздъхва* Толкова за сега.
Аз по принцип си обичам есента, де, но друго си е да я снимаш. Обожавам листата да падат и да хрускат под краката ми, обожавам всичко да е жълто-червено-кафяво, едно такова компенсира студеното време, идеално се допълват. И като се замисля, че идва зима и Коледа и така нататък. Боже, щастлива съм!


ask for answers
ask for answers
ask for answers

Няма коментари: